sömn, är överskattat.

Kom i säng tidigt och var ganska nöjd med det. Dock hade jag lite ont i magen pga maten jag ätit tidigare. Somnade ganska fort sov hårt, vaknade och trodde att det var dags att gå upp. Det var de inte, klockan var halv ett. Somnade om och sov hårt igen. Vaknade och tänkte något i stil med att det snart skulle vara dags att gå upp. Halv tre. MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD! Varför kan jag inte få sova en enda natt ostört?
Jag somnade inte om efter halv tre så den här dagen kommer naturligtvis att bli sned när det kommer till sömnen. Jag är så jävla trött på det här, det här jobbet jag har tar fan död på mig. Är det inte sömnen är det något annat.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

fyfan vad hemsk layout, det var bättre förut :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits