städgalen

Det går inte så bra för darling att hyra ut sin lägenhet. Jag skulle vilja drista mig att säga att jag börjar känna en viss oro att det inte ska gå. För många som säger nej eller ja fast de egentligen menar nej.
Jag gissar att marknaden där i Amsterdam är lika dödshård som den kan vara här i Stockholm.
Han var lite fyllekelig igår efter en heldag ute. Säger jag att det var mysigt är det väl lite som att uppmuntra att dricka men killar behöver mjukna lite ibland. 

Tv har inte direkt något utbud som lockar mig numera och använde tiden till att rensa och flytta om i mitt linneskåp. Sparade ett par favoriter och slängde de lakan som inte har någon likadan kompis. Det är liiiiite smärtsamt. Jag är otroligt materialistisk och slänga favoriter är svårt men tanken är ju att vi ska "live happily ever after" och då vill jag inte ha ett prickigt och ett randigt lakan i sängen. Det ska vara likadana. Ja, jag erkänner, jag är snobb.

Idag söndag har jag öppet krig med två nasty finnar, inte folk från nationen brevid vår utan acne. De känns som att ansiktet håller på att explodera, innifrån.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits