Inte sams ännu

Igår var jag ju som sagt lite nere och även om han var gullig mot mig hela dagen så gick det inte riktigt att släppa. Själv är jag dödstrött idag efter att ha haft en jävligt jobbig dag på jobbet.
11 missade samtal, det kanske inte direkt är någon hjälp för att förstå men en söndag, det är ju då det brukar vara sjukt tråkigt och man har tid att reflektera över veckan och planera inför kommande vecka.
Wiebs ringde när jag satt på jobbet och frågade om vi kunde göra något efter - så klart.
Vi åkte och hälsade på mamma i hennes stuga så att han fick se ännu mera snö och pröva på snöskottning.
Alltid sexigt med män i arbete haha.
Efter detta en fika med hans egengjorda cheesekake och cola.
Väl hemma köpte vi käk från thaien och degade resten av kvällen i soffan.
Idag är jag assugen på pizza så jag ska försöka få honom att gå med på detta. Vi får se hur det kommer att gå. Vi åt ju pizza i onsdags.

Är vi sams nu? njä han har fortfarande inte fyllt i alla papper eller varit hos SFI.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits