makaroner

Jag har insett att även om man offrar en del så kan pasta vara en underbar måltid. Biljetter till Lady GaGa är inköpta och det känns så underbart. Jag har inte varit så upphetsad sedan ... öh..  . .. kommer inte på.
W har äntligen börjat på SFI (svenska för invandrare) och även om han nu äntligen kommit igång så känner han sig stressad. Ständiga diskussioner om pengar. Han maler sönder svenska språket och kan ha långa samtal med mig på svenska. Det går inte längre att säga nått och hoppas att han inte förstår.

Melodifestivalen är över och Anna B vann. Jag måste erkänna att hon inte var min favvo även om jag tycker om hennes låt. Hur det går i Oslo? Bra. Hahaha.

Imorgon eller senare idag ska jag bjuda min darling på något. Det känns som att det behövs för att ta oss ur den här tyngden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits