ommålat

Idag var jag så trött att jag försökte övertyga en person om att klockan var fyra när den egentligen var halv tolv. Jag känner mig så sliten. Känns som om jag jobbat oavbrutet i flera veckor. Har vaknat med liiiite halsont, snorat och hostat. Nu är jag dock ledig fram till på måndag. Ska göra så lite som möjligt för att återhämta energin.
Mer tjafs med darling men bilden har klarnat efter att han igår äntligen lyckats kläcka ur sig vad som inte kändes helt bra. Hoppet finns kvar. Jag tror iofs inte riktigt att jag börjat tvivla på riktigt.

För att kunna koppla bort jobbet med något totalt annat så har vi tillsammans målat om i köket. Den går i färg som enligt Alcro heter Svavel. Så fort vi båda såg den så fick vi något glittrigt i ögonen och liksom bara nickade.
Vi hade mycket roligt med målningen men några romantiska "filmscener" blev det inte. Alltså inget målande på varandra eller färgskvättande. Vi är båda nöjda.
Nu kommer dock det verkliga planerna bakom - ett grandiost konstverk. Vi får se om det blir av. Jag är nöjd med det gröna.

Fick biljetter till Lady GaGa i globen 7 maj. Fy fan jag är såååååååå glad! <3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits