promenera

Förra veckan började jag kämpa med vikten igen. För några år sedan gick jag ju ner 17 kilo men de smög sig på igen. Det är lätt att skylla på depression och alla möjliga andra saker men det var när jag blev tokdeppig som jag började gå upp i vikt. När den var "över" kände jag mig tjock och plufsig och inte fan tog jag tag i det då.

Nu när bröllop stundar och klänning är beställd i en stor storlek vill jag inte att klänningen ska vara alltför trång. Jag vill passa i den. Vem vill se ut som en blobb på sin bröllopsdag.
Förra veckan promenerade jag till jobbet alla dagar utom en och då började jag kl 6 på morgonen. Någon måtta får det vara. 

Idag blev det promenad igen och förhoppningsvis kommer vår beställa crosstrainer i veckan då blir det träning på riktigt! :D 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits